Το PocketBiz Field Service είναι ένα σύγχρονο εργαλείο που επιτρέπει στους υπεύθυνους της εταιρείας σας να ενημερώνουν τους τεχνικούς σας για τις καθημερινές εργασίες που πρέπει να πραγματοποιήσουν στο χώρο των πελατών, τα δρομολόγια που είναι επιθυμητό να ακολουθήσουν ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην αναλυτική καταγραφή των εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί στο χώρο των πελατών.

Με τη χρήση ενός υπολογιστή παλάμης (PDA) ή ενός Tablet PC ο τεχνικός κάθε μέρα μπορεί να ενημερώνεται για τις εργασίες που του έχουν ανατεθεί και πρέπει να πραγματοποιήσει. Μπορεί να έχει αναλυτικές πληροφορίες για το κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης, ενώ του δίνεται η δυνατότητα να καταγράψει όλες τις εργασίες που πραγματοποίησε στο χώρο του πελάτη και τον τρόπο με τον οποίο επίλυσε το κάθε πρόβλημα. Σε περίπτωση που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει κάποιο ανταλλακτικό ή εξάρτημα για να διορθώσει τη βλάβη που υπάρχει μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά που έχει μαζί του (πχ. στο αυτοκίνητό του) και επιτόπου να τιμολογήσει τον πελάτη κάνοντας χρήση του φορητού εκτυπωτή που διαθέτει. Εάν δεν διαθέτει τα απαραίτητα εξαρτήματα μπορεί να δει τι ακριβώς υπάρχει στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας και να ενημερωθεί για τον χρόνο παράδοσής τους. Η δυνατότητα συγχρονισμού της εφαρμογής με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα της επιχείρησης επιτρέπει την αμφίδρομη αποστολή και λήψη πληροφοριών σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, μόνο με το πάτημα του κουμπιού.

Χρησιμοποιώντας το PocketBiz Field Service  ο τεχνικός της εταιρείας σας μπορεί να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή στοιχεία σχετικά με τους πελάτες και τα ραντεβού του, να καταγράφει με ακρίβεια το χρόνο που αφιέρωσε σε κάθε πελάτη, να γνωρίζει τις άλλες εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί στον συγκεκριμένο πελάτη, να γνωρίζει ποια από τα ανταλλακτικά που χρειάζεται και δεν έχει μαζί του υπάρχουν στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας του και να κάνει καλύτερο έλεγχο του ταμείου του.

Οφέλη από τη χρήση του PocketBiz Field Service:

*         Άμεση ενημέρωση του τεχνικού προσωπικού για τις καθημερινές τους εργασίες

*         Μείωση του κόστους

*         Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών

*         Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών

*         Αύξηση της παραγωγικότητας

*         Άμεση πληροφόρηση στα κεντρικά της εταιρείας

*         Δημιουργία αρχείων εργασιών των υπαλλήλων